Nelíbí se mi co jste udělal & XXXIII.

   Občas se to stane. Bývám k tomu donucen v práci, někdy se neudržím a napíšu to, nebo to řeknu o nějaké fotce. Řeknu prostě:" Nelíbí se mi to, co jste udělal." Reakce je velice často rozčílení, podráždění a jsem vždy znovu a znovu překvapen. Vždyť jsem neudělal nic jiného než jsem řekl svůj názor (vždy podpořený argumenty). Neřekl jsem že autor je špatný člověk, prostě se mi nelíbí to co udělal. A víte co často následuje? Hromada argumentů (někdy neuvěřitelných a úsměvných), proč je to zrovínka tak jak to je. Lidi vynaloží neuvěřitelné množství energie a pozornosti k obhajobě toho, co vytvořili. Říkám si, že když tu pozornost a sílu, kterou vynakládáme na obhajobu svého díla vynaložíme už v okamžiku vzniku toho co vytváříme, bude na světě klidněji. A to bych moc chtěl ;) 


   Měl jsem kolegu. Znali jsme se léta "od vidění" a potom nás práce svedla do jedné laboratoře. Z počátku to drhlo. Ono to nemohlo být jiné, když se v jedné místnosti sešli dva paličáci. Ale měli jsme štěstí, že jsme našli čas sednout si v klidu a vyříkat si ty ošklivé věci co si kluci říkají. A najednou jsme měl parťáka, na kterého se nechalo spolehnout, který mi párkrát jistil záda a já nemohl jinak, než být jako on. Trvalo to pěkných pár let a potom jsme se museli rozejít. V životě to už tak bývá a bylo to zvláštní loučení. V té době vznikla XXXIII. , která je věnována jemu, Vildovi. A věřte, na dálku se stále pozorujeme a stále o sobě víme ... ;)


  
     

Komentáře

  1. Tohle je mi blízké - inspiroval jsi, někdy vložím na blog ty starší mlhavé kanoisty .) Líbí se mi to

    OdpovědětVymazat
  2. Překvapuješ

    Zajímavý je, že v profesních životech se říká hlavně to, co se nepovedlo, v soukromých zas jen to co se povedlo... Možná se to tak vyvažuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavá úvaha Jirko, na čem nám asi více záleží... ;)

      Vymazat

Okomentovat