CXIV. - Stopa ve tmě

   Kdo se se mnou bavil o fotografii, možná zaslechl hlášku: "Světlo je stopa ve tmě..".  Nedávno jsem ji někde použil a zjistil jsem že na lidi funguje, že si ji lidi pamatují a někteří snad i chápou. Tak jsem si řekl, že prozradím kde se mi to vzalo mezi ušima.  Zahrabal jsem v archívu a na šel jsem. Bylo to uprostřed ledna roku 2010 . V noci když jsem stál na balkónu a u cigarety jsem pozoroval zasněžený trávník kterým někdo prošel. Stopy mizely pod padajícím sněhem. Stejně jako mizí stíny v záplavě světla, stejně jako mizí obraz v místech kde světlo chybí. Když si vzpomínám, myslím si, že tak nějak to bylo...  ;)



Komentáře

  1. Výborně.... Tak toto si dlouhodobě nebudu nechávat ujít....

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé, těším se moc na další :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy je nejtěžší vykročit... jindy na cestě vytrvat... to první jsi udělal, v tom dalším držím pěsti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, nebudu to mořit na sílu. Půjde to pomalu ;)

      Vymazat
  4. Nemyslel jsem že budeš sólově někdy blogovat, mám z toho velkou radost. Já přijdu...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat