EXTR170914


 ... skutečný horal, odvede nás do pralesa ...



... hranice rezervace ...

                                 

... 400 let stará jedle ...




... prales ...




... po obědě Šance nad Mosty u Jablůnkova ...




... z pevnosti se stala pastvina ...




... Hrčava, téměř konec světa ...




... někteří místí před námi prchali ...




... někteří nám přátelsky kynuli ...




... Slováci jim vyhlídku vylepšili mostem ...




... ale ovcím je vše fuk. Sledoval jsem z blízka jak funguje sekačka na trávu ...




... chvílemi jsem bezradně přemýšlel kde to jsem ...




... ČR ...




... nebo snad SR ...




... a potom mě zaskočil "autoservis v zemi nikoho" ...




... a vypadalo to, že tam žijí i kovbojové ...




... že by nové pohraniční opevnění ...




... Trojmezí, nálada toho místa mě zaskočila ...




... zaběhl jsem do ČR ...




... zaskočil jsem do Polska ...




...na Slovensko jsme nezašel, chybí tam most ...




... Polsko už má solární boom také za sebou (vypadá to v krajině hnusně ) ...




... k doktorovi se tam asi jezdí do Polska ( vypadalo to na mnoho vodky ) ...




... musí tam občas foukal silný vítr ...




... a toho kovboje jsme nakonec taky potkali ...

... a potom už nic ...
... protože začalo pršet tak jak v horách pršívá ...
... a my jsme byli rádi, když jsme nasedali do pana Micinky ...



Komentáře