CLIX & nepublikovaná - O publiku a o chvílích co se neopakují

  Je to pár dnů co měl PHOTOEXTRACT (webová galerie na které publikuji) technické problémy a já přemýšlel co budu dělat. Je třeba publikovat fotografie? Nakonec jsem to věšel na foto-book.cz, na facebook a uvědomil jsem si jednu věc. Fotografie bez diváka, bez publika, je tak trochu nesmysl. Kdo mě zná delší dobu, určitě slyšel jak vykřikuju cosi o tom, že na diváky slušně řečeno prdím. Přiznávám se, změnil jsem názor, ale  uznejte, jenom hlupák zatvrzele hájí pitomost. Ale stále si myslím, že fotografie je poslední svobodné území v mém životě ... Nedám ani pixel :)

  Probírám archiv a našel jsem fotografie které se mi líbí, ale není to ono. Chtělo by to přefotit a přefotit už nepůjdou. Stavební proluka mezi domy kterou Slunce pár dní v roce nakukovalo a vytvářelo obrazy byla čímsi zastavěna. Mám po ptákách, už to nepřefotím. I o tom je asi fotografovaní. Nezaváhat ;)  



CLIX.




...nepublikovaná, tudíž bez čísla...

Komentáře

  1. Z toho, co jsi napsal, je vidět, že jsi krapet zase "větší kluk" ;) A fotky - první "pohladí" a druhá "kousne" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat Štěpánko, že jsi mi zvedla koutky. Ano některé fotografie dělám schválně tak že "drhnou". ;)

      Vymazat
  2. Pěkné Luboši. Některé fotografie prostě nejde nafotit znovu, ale možná právě proto jsou jedinečné. O publiku - myslím už dlouho na to co jsi tu napsal,zvažuji pro a proti,snažím si podsouvat že je to dobré tak jak to je ale vždy si vzpomenu na tátu jak mi vysvětlil proč už nefotí,nemám pro koho říkával.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, já se hrozně těším na Tvé nové kusy. Řekni mi kde je najdu!!! ;) A myslím to vážně....

      Vymazat
    2. http://tadyclovek.blogspot.cz/ a http://peha72.tumblr.com/ ale nikde to neříkej :D

      Vymazat
    3. :)) no tak bych to zas neformuloval .)

      Vymazat
  3. Vítej mezi fotoblogery :)
    Pořád lepší nalezená nepublikovaná, než vůbec nevyfocená. I když...
    S publikem to je někdy těžký, ale o tom asi až někdy u piva, až pojedeš kolem Hané.

    OdpovědětVymazat
  4. ..... už vím, o čem jsi dnes mluvil. Pěkná slova, Lubo. Jo a odkaz na Tvé stránky sdílím na těch mých, alespoň budu stále vidět, že "něco nového" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Ty už vlastně víš co to je. A díky za sdílení ;)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat